Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Σ' ΑΝΑΖΗΤΑ

Ο Ιησούς Χριστός σ' αγαπά και σ' αναζητά και περιμένει να τον πλησιάσεις με την προσευχή σου δοξολογώντας το άγιον Όνομά Του. Όταν αγαπάς αληθινά δεν καταδικάζεις κανέναν.
Δέξου Τον. Μην απομακρύνεσαι από την αγάπη του Θεού αλλά αρνήσου πολλά πράγματα του κόσμου για να πλουτίσεις από τον πλούτο του παραδείσου. Γίνε ότι ποθεί ο Κύριος, ταπεινός και απλός άνθρωπος, γεμάτος θεία χάρη, για να δείξεις παντού οτι ζει <<Κύριος εν ημιν>>.



Η σταυρική Του θυσία και η ένδοξη Ανάστασή Του είναι η απόδειξη της αγάπης Του. Αντίδωρο αυτης της αγάπης ειναι η προσευχή:
Κυριε,   συγχώρεσέ με για όλες τις αμαρτίες μου
και μάθε με να σ' αγαπώ ταπεινά και σεμνά,
μάθε με να δίνω την καρδιά μου για Σένα,
για να σε ευχαριστήσω
και να δοξάσω το Άγιον Όνομά Σου
μέσα στον κόσμο με την ταπεινή ζωή μου,
χαρίζοντας στον πλησίον Σου την αγάπη μου για σένα.
Κύριέ μου εγκαταλείπομαι σε Σένα,
γίνε στήριγμα και προστασία στη ζωή μου.
Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με !


Ο Ιησούς Χριστός σε αναζητά. Πλησίασέ Τον με αγάπη. Σκόρπισε γύρω σου αγάπη από τη θεία επίσκεψή Του. Μην πολεμάς τον εαυτό σου με τις αδυναμίες σου. Όσο πιο αδύνατος νιώθεις τόσο περισσότερο σ' αγαπά,διότι τον αφήνεις να σε αναδημιουργήσει,για να σε κάνει άνθρωπο θεοφόρο.
Μην φοβάσαι να τον πλησιάσεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>